Dostawa bonów towarowych oraz kart podarunkowych (wygasły...)

 

Kobylnica: Dostawa bonów towarowych oraz kart podarunkowych
Numer ogłoszenia: 109426 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjno-Gospodarczy Szkół w Kobylnicy , ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 0-59 841 59 12, faks 0-59 841 59 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gzeags.tensoft.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych oraz kart podarunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych oraz kart podarunkowych dla pracowników Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjno-Gospodarczego Szkół w Kobylnicy i placówek oświatowych w Gminie Kobylnica. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania (części): ZADANIE 1 - dostawa papierowych bonów towarowych wg nominałów jak niżej o łącznej wartości 128.320,00 zł: a)bony o nominale 20,00 zł; b)bony o nominale 50,00 zł ; c)bony o nominale 100,00 zł; w ilości bonów wg faktycznych potrzeb Zamawiającego (ilość bonów konkretnych nominałów - wg potrzeb wg zasad określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4.1. do SIWZ). Opis przedmiotu zadania za pomocą kodu CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 30199750-2 Talony. ZADANIE 2 - dostawa elektronicznych 61 (sześćdziesięciu jeden) kart podarunkowych o łącznej wartości 73.990,00 zł, wartość nominalna poszczególnej karty zostanie określona przez Zamawiającego wg jego rzeczywistych potrzeb. Wartość nominalna kart będzie stanowiła jednokrotność lub wielokrotność 20 zł, lub 50 złotych. Opis przedmiotu zadania za pomocą kodu CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 30163000-9 Karty płatnicze.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50-2, 30.16.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informację, o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, zamieszczoną w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - termin ważności podany w miesiącach - 30
  • 3 - liczba punktów handlowo-usługowych, w których można zrealizować bony towarowe lub karty podarunkowe - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie zmiany punktów handlowo-usługowych realizujących bony towarowe, przy czym łączna ilość punktów handlowo-usługowych realizujących bony musi zapewnić potencjał na poziomie nie niższym niż przyjęte do oceny oferty zgodnie z punktem 20.2.3. SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gzeags.tensoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjno-Gospodarczy Szkół w Kobylnicy, 76-251 Kobylnica, ul. Główna 63, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjno-Gospodarczy Szkół w Kobylnicy, 76-251 Kobylnica, ul. Główna 63, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papierowych bonów towarowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papierowe bony towarowe wg nominałów jak niżej o łącznej wartości 128.320,00 zł: a)bony o nominale 20,00 zł; b)bony o nominale 50,00 zł ; c)bony o nominale 100,00 zł; w ilości bonów wg faktycznych potrzeb Zamawiającego (ilość bonów konkretnych nominałów - wg potrzeb wg zasad określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4.1. do SIWZ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 30
    • 2. termin ważności podany w miesiącach - 30
    • 3. liczba punktów handlowo-usługowych - 40

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa elektronicznych kart podarunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroniczne 61 (sześćdziesiąt jeden) karty podarunkowe o łącznej wartości 73.990,00 zł, wartość nominalna poszczególnej karty zostanie określona przez Zamawiającego wg jego rzeczywistych potrzeb. Wartość nominalna kart będzie stanowiła jednokrotność lub wielokrotność 20 zł, lub 50 złotych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 30
    • 2. termin ważności podany w miesiącach - 30
    • 3. liczba punktów handlowo-usługowych - 40

 


powrót...
Wersja : 1 2 3 
Informacja wytworzona przez dnia 19.03.2013
Opublikowana przez Iga Bekiesza dnia 19.03.2013. Wygasa 28.03.2013. Odsłon 1188, Wersja 3
Początek strony