Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. |
|
Nazwa Projektu |
„Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska” |
Nr wniosku o dofinansowanie: |
RPPM.03.01.00-22-0146/16-00 |
na roboty budowlane z możliwością składania ofert częściowych w zakresie modernizacji oddziałów przedszkolnych w Kobylnicy, Kwakowie i Sycewicach
przy wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 30 000 euro wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami) na podstawie art. 4 ust. 8
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
ul. Wodna 20/2,
76-251Kobylnica
NIP: 839-31-87-470
tel. 59 841-59-12 fax. 59 841-59-15, e-mail: cuw@kobylnica.pl
www.bip.cuwkobylnica.tensoft.pl
1) malowanie dwóch sal i korytarza,
2) wymiana oświetlenia zgodnie z normą PN-EN 12464-1 Światło i oświetlenie – Oświetlenie miejsc pracy – Część 1: Miejsca pracy we wnętrzach, (lub norma równoważna).
1) malowanie pomieszczeń,
2) roboty instalacyjne w sanitariatach,
3) montaż zaworu mieszającego termostatycznego,
4) wyjście awaryjne – rampa przyokiennna h=0,55 m z balustradą i schodami.
1) malowanie dwóch sal i korytarza,
2) malowanie kuchni i stołówki,
3) prace na instalacji sanitarnej,
4) montaż zaworu mieszającego termostatycznego,
5) wymiana oświetlenia zgodnie z normą PN-EN 12464-1 Światło i oświetlenie – Oświetlenie miejsc pracy – Część 1: Miejsca pracy we wnętrzach, (lub norma równoważna),
6) wyjście awaryjne- rampa przyokienna.
1) Zadanie nr 1 dotyczy robót budowlanych w zakresie modernizacji oddziału przedszkolnego w Kobylnicy.
2) Zadanie nr 2 dotyczy robót budowlanych w zakresie modernizacji oddziału przedszkolnego w Kwakowie.
3) Zadanie nr 3 dotyczy robót budowlanych w zakresie modernizacji oddziału przedszkolnego w Sycewicach.
1) Zadanie nr 1 (Kobylnica)- netto: 7.057,85 zł brutto: 8.681,15 zł
2) Zadanie nr 2 (Kwakowo)- netto: 14.641,18 zł brutto: 18.008,65 zł
3) Zadanie nr 3 (Sycewice)- netto: 17.111,38 zł brutto: 21.047,00 zł
Razem: netto: 38.810,41 zł brutto: 47.736,80 zł
3.1 Dla Zadania nr 1: od dnia podpisania umowy do 21.08.2017 r.
3.2 Dla Zadania nr 2: od dnia podpisania umowy do 21.08.2017 r.
3.3 Dla Zadania nr 3: od dnia podpisania umowy do 21.08.2017 r.
zostanie określony dla każdego zadania w ofercie wykonawcy (kryterium oceny ofert).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Dla zadania nr 1, nr 2, nr 3- Zamawiający nie stawia warunków.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Dla zadania nr 1, nr 2, nr 3- Zamawiający nie stawia warunków.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla zadania nr 1, nr 2, nr 3- Zamawiający nie stawia warunków.
3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Uwaga: Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli pełnomocnictw, lub którzy złożyli formularze zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do uzupełnienia tych dokumentów w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert,
2) jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ppkt 1) zaproszenia lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3) przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ppkt 1 powyżej,
4) treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał zaproszenie, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej, na której zamieszczono zaproszenie –www.bip.cuwkobylnica.tensoft.pl, bez ujawniania źródła zapytania.
5) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zaproszenia. Dokonaną w ten sposób zmianę Zamawiający udostępnia na stronie internetowej na której zamieszczono zaproszenie – www.bip.cuwkobylnica.tensoft.pl .
6) Wykonawcy związani są wszelkimi zmianami i wyjaśnieniami do zaproszenia zamieszczanymi na stronie internetowej Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający zaleca bieżące monitorowanie strony internetowej, na której zamieszczono zaproszenie - www.bip.cuwkobylnica.tensoft.pl w celu zapoznania się z ewentualnymi odpowiedziami na zapytania do zaproszenia bądź wyjaśnieniami zaproszenia lub wprowadzonymi zmianami do zaproszenia.
1) w zakresie przedmiotu zamówienia informacji udzieli:
Remigiusz Ciereszko tel. 59 841-59-12, e-mail r.ciereszko@kobylnica.pl; cuw@kobylnica.pl
2) w zakresie procedury:
Katarzyna Chojnacka tel. 59 841 59 20, e-mail k.chojnacka@kobylnica.pl;
cuw@kobylnica.pl
OFERTA w postępowaniu na roboty budowlane z możliwością składania ofert częściowych, w zakresie modernizacji oddziałów przedszkolnych w Kobylnicy, Kwakowie i Sycewicach – na Zadanie nr ….(należy podać nr Zadania) |
Dodatkowo koperta wewnętrzna powinna być opieczętowana nazwą i adresem Wykonawcy.
1) Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się z zakresem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania oraz wyceny dokonał rzetelnie.
2) Cena ryczałtowa obejmuje ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu sprawdzenia przedmiarów robót, stanowiących jedynie materiał pomocniczy. Żadne błędy obmiarowe, pominięcie, brak rozpoznania i doprecyzowania rozwiązań technicznych lub innych kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy nie mogą być podstawą do żądania zmiany ceny ryczałtowej. Przedmiar robót do określenia ceny należy stosować tylko i wyłącznie pomocniczo.
3) W ramach skalkulowanego wynagrodzenia ofertowego ryczałtowego Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji całości przedmiotu zamówienia oraz uzyskania zamierzonego efektu końcowego. Jeżeli w trakcie robót pojawi się konieczność wykonania dodatkowych prac niezbędnych dla prawidłowej realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobligowany do ich realizacji w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.
Powstanie obowiązku podatkowego u Zamawiającego może wynikać z takich okoliczności jak:
- wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów,
- import usług lub towarów,
- mechanizm odwróconego obciążenia podatkiem VAT.
Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
1. Należność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem z rachunku Zamawiającego, w terminie 30 dni licząc od daty otrzymania faktury.
2. W przypadku błędnie wystawionej faktury, termin płatności liczony będzie od daty otrzymania faktury korygującej.
XII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT DLA KAŻDEGO ZADANIA
1) cena – waga kryterium 80 pkt,
2) termin wykonania zamówienia – waga kryterium 20 pkt,
1) cena (C) – cenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i sposobem obliczenia ceny, podana w Formularzu ofertowym. Maksymalna liczba punktów – 80. Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:
C=Cn/Cb x 80
gdzie: C – ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny
Cn – najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena brutto badanej oferty
2) termin realizacji (T) – ocenie zostanie poddany termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad:
a) zaoferowanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia powyżej 14.08.2017r. - 0,00 pkt,
b) zaoferowanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia od 08.08.2017r. do 14.08.2017 r. - 10,00 pkt,
c) zaoferowanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 07.07.2017 r. - 20,00 pkt.
Uwaga! Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia ustalono na dzień 21.08.2017 r. od dnia podpisania umowy, zgodnie z rozdziałem III zaproszenia. Wykonawca może zaoferować skrócenie terminu wykonania od 08.08.2017 do 14.08.2017 r. lub do dnia 07.07.2017 r.. Tylko wskazanie któregoś z tych terminów będzie premiowane dodatkowymi punktami.
W przypadku zaoferowania dłuższego terminu wykonania zamówienia niż 21.08.2017r. – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
P = C + T
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
1) oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków wykonywania zamówienia dostępnych dla Wykonawcy, oryginalności projektu Wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.);
2) pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.
XIII. FINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
6.1. Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.1. Edukacji Przedszkolnej.
- Partner Wiodący – Gmina Kobylnica
- Partnerzy: Gmina Miasto Ustka, Gmina Dębnica Kaszubska, Gmina Miasto Słupsk, Gmina Słupsk, Mentorzy Rozwoju Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
XIV. WZÓR UMOWY W SPRAWIE NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Wzór umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarty jest w Załączniku nr 3 do Zaproszenia.
Dyrektor Centrum
Usług Wspólnych w Kobylnicy
Marta Prezlata