Ogłoszenia powiązane:
Ogłoszenie nr 51989-2017 z dnia 27-03-2017 - Kobylnica
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie: 1) Zadanie Nr 1 dotyczy opróżniania koszy ulicznych, parkowych i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromad...
Termin składania ofert/wniosków: 05-04-2017

Ogłoszenie nr 56353 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Kobylnica:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 51989
Data: 27/03/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Centrum Usług Wspólnych , Krajowy numer identyfikacyjny 365696881, ul. Wodna  20/2, 76-251   Kobylnica, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 841 59 12, e-mail gzeags@vp.pl, faks 59 841 59 15.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie: 1) Zadanie Nr 1 dotyczy opróżniania koszy ulicznych, parkowych i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych na placach zabaw i rekreacji, w Parku Wiejskim w Kobylnicy, na posesji Urzędu Gminy Kobylnica i na boiskach sportowych znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica oraz wywóz odpadów komunalnych segregowanych tj. papier, tworzywa sztuczne oraz szkło znajdujących się w oddzielnych pojemnikach na posesji Urzędu Gminy Kobylnica przy ul. Głównej 20 oraz przy budynku Centrum Usług Wspólnych przy ul. Wodnej 20/2 w Kobylnicy. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 90.51.10.00-2, 2) Zadanie Nr 2 dotyczy utrzymania czystości koszy ulicznych wraz z ich opróżnianiem oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych wzdłuż ciągów ulic na terenie Gminy Kobylnica. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 90.51.10.00-2 3) Zadanie Nr 3 dotyczy całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych wraz z opróżnianiem koszy ulicznych oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych na przystankach autobusowych na terenie Gminy Kobylnica. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 90.51.10.00-2, CPV: 90.61.00.00-6 4) Zadanie Nr 4 dotyczy wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych gromadzonych w oddzielnych pojemnikach na terenie Gminy Kobylnica w następujących jednostkach oświatowych: 1) Zespół Szkół Samorządowych w Kobylnicy, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, 2) Zespół Szkół Samorządowych w Sycewicach, Sycewice, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, 3) Szkoła Podstawowa w Kwakowie, Kwakowo, ul. Słupska 5, 76-251 Kobylnica, 4) Szkoła Podstawowa w Kończewie, Kończewo, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, 5) Szkoła Podstawowa w Słonowicach, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 90.51.10.00-2 3.2 Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy w zakresie zadań 1, 2 i 3 oraz z budżetów: 1) Zespołu Szkół Samorządowych w Kobylnicy, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica w zakresie zadania nr 4, CUW-DOR.271.1.2017 2) Zespołu Szkół Samorządowych w Sycewicach, Sycewice, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, w zakresie zadania nr 4, 3) Szkoły Podstawowej w Kwakowie, Kwakowo, ul. Słupska 5, 76-251 Kobylnica, w zakresie zadania nr 4, 4) Szkoły Podstawowej w Kończewie, Kończewo, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, w zakresie zadania nr 4, 5) Szkoły Podstawowej w Słonowicach, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica w zakresie zadania nr 4. 3.3 Zakres rzeczowy realizacji przedmiotu zamówienia w ramach: 3.3.1 Zadanie Nr 1 obejmuje: 1) opróżnianie koszy parkowych i pojemników, będących własnością Zamawiającego, których lokalizację określono w Załączniku Nr 9 do SIWZ; 2) wywóz odpadów komunalnych mieszanych do miejsc zagospodarowania; 3) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik Nr 9 do SIWZ. 3.3.2 Zadanie Nr 2 obejmuje: 1) opróżnianie koszy ulicznych znajdujących się w ciągach dróg, będących własnością Zamawiającego, których lokalizację określono w Załączniku Nr 10 do SIWZ; 2) wywóz odpadów komunalnych mieszanych do miejsc zagospodarowania; 3) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik Nr 10 do SIWZ. 3.3.3 Zadanie Nr 3 obejmuje: 1) utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych w okresie zimowym poprzez: a) usuwanie śniegu i posypywanie powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania; b) zwalczanie naboju lodowego na powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania; c) zbieranie nieczystości w strefie utrzymania; 2) utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych w pozostałym okresie poprzez: a) zamiatanie i zbieranie nieczystości w strefie sprzątania/; b) mycie i dezynfekcję wiat przystankowych; c) sprzątanie i dezynfekcję przystanków murowanych; d) mycie i dezynfekcję słupków przystankowych; e) wykaszanie traw i chwastów w strefie sprzątania/ wraz z ich wywiezieniem; 3) opróżnianie koszy znajdujących się w obrębie przystanków i miejsc przystankowych, będących własnością Zamawiającego, których lokalizację określono w Załączniku Nr 11 do SIWZ; 4) zaopatrzenie koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu; 5) wywóz odpadów komunalnych mieszanych do miejsc zagospodarowania; 6) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik Nr 11 do SIWZ. 3.3.4 Zadanie Nr 4 obejmuje: 1) Zespół Szkół Samorządowych w Kobylnicy: a) wywóz odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w pojemnikach 1100 l b) wywóz odpadów komunalnych segregowanych zgromadzonych w oddzielnych trzech pojemnikach tj. jeden pojemnik 1100 l na papier, jeden pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik 400 l na szkło. 2) Zespół Szkół Samorządowych w Sycewicach: a) wywóz odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w pojemnikach 1100 l b) wywóz odpadów komunalnych segregowanych zgromadzonych w oddzielnych trzech pojemnikach tj. jeden pojemnik 1100 l na papier, jeden pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik 400 l na szkło. 3) Szkoła Podstawowa w Kwakowie: a) wywóz odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w pojemnikach 1100 l b) wywóz odpadów komunalnych segregowanych zgromadzonych w oddzielnych trzech pojemnikach tj. jeden pojemnik 1100 l na papier, jeden pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik 400 l na szkło. 4) Szkoła Podstawowa w Kończewie: a) wywóz odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w pojemnikach 1100 l b) wywóz odpadów komunalnych segregowanych zgromadzonych w oddzielnych trzech pojemnikach tj. jeden pojemnik 1100 l na papier, jeden pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik 400 l na szkło. 5) Szkoła Podstawowa w Słonowicach: a) wywóz odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w pojemnikach 1100 l CUW-DOR.271.1.2017 b) wywóz odpadów komunalnych segregowanych zgromadzonych w oddzielnych trzech pojemnikach tj. jeden pojemnik 1100 l na papier, jeden pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik 400 l na szkło. 6) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik Nr 12 do SIWZ. 3.4 Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na: 3.4.1 Zadaniu Nr 1 i Nr 2 do: a) utrzymywania koszy i pojemników w należytym stanie technicznym i higienicznym w tym: wykonywania dezynfekcji minimum 1 raz w miesiącu, b) zaopatrzenia koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu; c) oczyszczania miejsc postoju koszy ulicznych i parkowych oraz pojemników w obrębie 1m, d) składowania zgromadzonych odpadów komunalnych mieszanych tylko i wyłącznie na przeznaczonych do tego składowiskach, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. 3.4.2 Zadaniu Nr 3 w części dotyczącej utrzymania zimowego do: 1) utrzymania strefy odśnieżania przystanków i miejsc przystankowych w sposób pozwalający na swobodne wsiadanie do pojazdów i wysiadanie z pojazdów komunikacji zbiorowej, 2) w przypadku wystąpienia opadów, wprowadzenia niezbędnej ilości sprzętu i osób potrzebnych do skutecznego odśnieżenia i usunięcia śliskości zimowej:  dla Rejonu I: nie później niż 4 godz. od ustania opadów lub w przypadku gdy opady trwają dłużej niż 4 godziny, nie później niż 8 godzin od momentu ich rozpoczęcia,  dla Rejonu II: nie później niż 6 godz. od ustania opadów lub w przypadku gdy opady trwają dłużej niż 6 godzin, nie później niż 10 godzin od momentu ich rozpoczęcia, oraz na każde wezwanie Zamawiającego nie później niż 2 godziny od wezwania przekazanego telefonicznie lub faksem przy czym Rejony, o których mowa powyżej zostały wskazane w SIWZ oraz w załączniku nr 8 do SIWZ Wzorze Umowy, 3) posypywania powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania wyłącznie piaskiem z częstotliwością według potrzeb, 4) zwalczania naboju lodowego na powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania z częstotliwością według potrzeb, 5) wyposażenia stanowiska dyspozytorskiego, czynnego całą dobę w bezpośrednią łączność telefoniczną, 6) ponoszenia odpowiedzialności za szkody u osób trzecich w przypadku wystąpienia złamań kończyn lub innych uszkodzeń ciała spowodowanych niewłaściwą realizacją lub opóźnieniem wykonania usługi utrzymania zimowego przystanków i miejsc przystankowych, 7) utrzymywania koszy w należytym stanie technicznym i higienicznym, w tym: wykonywać dezynfekcję minimum raz w miesiącu, 8) zaopatrzenia koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu, 9) składowania zgromadzonych odpadów komunalnych mieszanych tylko i wyłącznie na przeznaczonych do tego składowiskach, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. 3.4.3 Zadaniu Nr 3 w części dotyczącej utrzymania w pozostałym okresie do: 1) utrzymywania czystości przystanków i miejsc przystankowych w strefie sprzątania/, w tym: zamiatanie, zbieranie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy, 2) utrzymywania przystanków i miejsc przystankowych w strefie sprzątania/ w należytym stanie higienicznym, w tym: wykonywać mycie i dezynfekcję minimum raz w miesiącu lub w terminie 2 dni od wezwania wraz likwidacją wszelkich zabrudzeń typu graffiti – według potrzeb, 3) koszenia trawników oraz usuwania chwastów w strefie sprzątania/ – według potrzeb (nie mniej niż 6 razy na rok), 4) utrzymywania koszy w należytym stanie technicznym i higienicznym, w tym: wykonywać dezynfekcję minimum raz w miesiącu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w terminie do 2 dni od wezwania, 5) zaopatrzenia koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu, 6) składowania zgromadzonych odpadów komunalnych mieszanych tylko i wyłącznie na przeznaczonych do tego składowiskach, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie, 7) zgłaszania bezzwłocznie stwierdzonych uszkodzeń oraz wszelkich potrzeb remontowych wykraczających poza zakres bieżącego utrzymania określonego w SIWZ. 3.4.4 Zadaniu Nr 4 do: CUW-DOR.271.1.2017 1) utrzymywania koszy i pojemników w należytym stanie technicznym i higienicznym w tym: wykonywać dezynfekcję minimum 1 raz w miesiącu, 2) oczyszczania miejsc postoju koszy oraz pojemników w obrębie 5 m, 3) składowania zgromadzonych odpadów komunalnych mieszanych tylko i wyłącznie na przeznaczonych do tego składowiskach, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. Harmonogram prac (dla każdego z Zadań) należy uzgodnić z Zamawiającym. Uwaga: strefa utrzymania przystanku/słupka w okresie zimowym obejmuje przystanek oraz teren: a) przed przystankiem/słupkiem: do krawędzi jezdni lub krawężnika, b) z obu boków przystanku/słupka: do 2 m, w pasie od końca przystanku do krawędzi jezdni lub krawężnika, strefa sprzątania przystanku w pozostałym okresie obejmuje przystanek oraz teren: a) przed przystankiem: do krawędzi jezdni lub krawężnika, b) za przystankiem: do 2 m, c) z obu boków przystanku: do 4 m, strefa sprzątania miejsca przystankowego (słupek) w pozostałym okresie obejmuje teren: a) przed słupkiem: do krawędzi jezdni lub krawężnika, b) za i z obu boków słupka: do 2 m. 3.5 W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 3.6 Opłaty za wywóz odpadów komunalnych z terenów objętych umową oraz ich składowaniem na legalnym wysypisku ponosić będzie Wykonawca. 3.7 W przypadku wywozu odpadów niezgodnie z postanowieniami niniejszej umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, wszelkie konsekwencje i koszty. 3.8 Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania ofert wariantowych. 3.10 Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. 3.11 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.12 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, dwie osoby wykonujące czynność kierowcy pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych, tj. osoby wykonujące czynności polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). 2) Sposób dokumentowania: Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu tych osób wraz z: a) oświadczeniami tych osób, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym dla realizacji niniejszego zamówienia (umowy), b) oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę. 3) Na każde żądanie Zamawiającego zobowiązuje się Wykonawcę do przedłożenia w/w wykazu z oświadczeniami wymienionymi powyżej wraz z oświadczeniem o niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. 4) Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez wykonawcę faktu zatrudnienia osoby na umowę o pracę. 5) Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudniać lub zatrudnić osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzać na podstawie odrębnych przepisów oraz które wyrażą zgodę na dostęp przez Zamawiającego do ich danych osobowych. Osoby, które takiej zgody nie wyrażają nie mogą brać udziału w realizacji zamówienia. 5) Wykonawca oświadczy w formularzu oferty Załącznik Nr 1 do SIWZ, iż zatrudnia lub zatrudni osoby, o której mowa w ppkt 1).
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie: 1) Zadanie Nr 1 dotyczy opróżniania koszy ulicznych, parkowych i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych na placach zabaw i rekreacji, w Parku Wiejskim w Kobylnicy, na posesji Urzędu Gminy Kobylnica i na boiskach sportowych znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica oraz wywóz odpadów komunalnych segregowanych tj. papier, tworzywa sztuczne oraz szkło znajdujących się w oddzielnych pojemnikach na posesji Urzędu Gminy Kobylnica przy ul. Głównej 20 oraz przy budynku Centrum Usług Wspólnych przy ul. Wodnej 20/2 w Kobylnicy. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 90.51.10.00-2, 2) Zadanie Nr 2 dotyczy utrzymania czystości koszy ulicznych wraz z ich opróżnianiem oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych wzdłuż ciągów ulic na terenie Gminy Kobylnica. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 90.51.10.00-2 3) Zadanie Nr 3 dotyczy całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych wraz z opróżnianiem koszy ulicznych oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych na przystankach autobusowych na terenie Gminy Kobylnica. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 90.51.10.00-2, CPV: 90.61.00.00-6 4) Zadanie Nr 4 dotyczy wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych gromadzonych w oddzielnych pojemnikach na terenie Gminy Kobylnica w następujących jednostkach oświatowych: 1) Zespół Szkół Samorządowych w Kobylnicy, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, 2) Zespół Szkół Samorządowych w Sycewicach, Sycewice, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, 3) Szkoła Podstawowa w Kwakowie, Kwakowo, ul. Słupska 5, 76-251 Kobylnica, 4) Szkoła Podstawowa w Kończewie, Kończewo, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, 5) Szkoła Podstawowa w Słonowicach, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 90.51.10.00-2 3.2 Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy w zakresie zadań 1, 2 i 3 oraz z budżetów: 1) Zespołu Szkół Samorządowych w Kobylnicy, ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica w zakresie zadania nr 4, 2) Zespołu Szkół Samorządowych w Sycewicach, Sycewice, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, w zakresie zadania nr 4, 3) Szkoły Podstawowej w Kwakowie, Kwakowo, ul. Słupska 5, 76-251 Kobylnica, w zakresie zadania nr 4, 4) Szkoły Podstawowej w Kończewie, Kończewo, ul. Szkolna 1, 76-251 Kobylnica, w zakresie zadania nr 4, 5) Szkoły Podstawowej w Słonowicach, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica w zakresie zadania nr 4. 3.3 Zakres rzeczowy realizacji przedmiotu zamówienia w ramach: 3.3.1 Zadanie Nr 1 obejmuje: 1) opróżnianie koszy parkowych i pojemników, będących własnością Zamawiającego, których lokalizację określono w Załączniku Nr 9 do SIWZ; 2) wywóz odpadów komunalnych mieszanych do miejsc zagospodarowania; 3) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik Nr 9 do SIWZ. 3.3.2 Zadanie Nr 2 obejmuje: 1) opróżnianie koszy ulicznych znajdujących się w ciągach dróg, będących własnością Zamawiającego, których lokalizację określono w Załączniku Nr 10 do SIWZ; 2) wywóz odpadów komunalnych mieszanych do miejsc zagospodarowania; 3) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik Nr 10 do SIWZ. 3.3.3 Zadanie Nr 3 obejmuje: 1) utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych w okresie zimowym poprzez: a) usuwanie śniegu i posypywanie powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania; b) zwalczanie naboju lodowego na powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania; c) zbieranie nieczystości w strefie utrzymania; 2) utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych w pozostałym okresie poprzez: a) zamiatanie i zbieranie nieczystości w strefie sprzątania/; b) mycie i dezynfekcję wiat przystankowych; c) sprzątanie i dezynfekcję przystanków murowanych; d) mycie i dezynfekcję słupków przystankowych; e) wykaszanie traw i chwastów w strefie sprzątania/ wraz z ich wywiezieniem; 3) opróżnianie koszy znajdujących się w obrębie przystanków i miejsc przystankowych, będących własnością Zamawiającego, których lokalizację określono w Załączniku Nr 11 do SIWZ; 4) zaopatrzenie koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu; 5) wywóz odpadów komunalnych mieszanych do miejsc zagospodarowania; 6) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik Nr 11 do SIWZ. 3.3.4 Zadanie Nr 4 obejmuje: 1) Zespół Szkół Samorządowych w Kobylnicy: a) wywóz odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w pojemnikach 1100 l b) wywóz odpadów komunalnych segregowanych zgromadzonych w oddzielnych trzech pojemnikach tj. jeden pojemnik 1100 l na papier, jeden pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik minimum 400 l na szkło. 2) Zespół Szkół Samorządowych w Sycewicach: a) wywóz odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w pojemnikach 1100 l b) wywóz odpadów komunalnych segregowanych zgromadzonych w oddzielnych trzech pojemnikach tj. jeden pojemnik 1100 l na papier, jeden pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik minimum 400 l na szkło. 3) Szkoła Podstawowa w Kwakowie: a) wywóz odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w pojemnikach 1100 l b) wywóz odpadów komunalnych segregowanych zgromadzonych w oddzielnych trzech pojemnikach tj. jeden pojemnik 1100 l na papier, jeden pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik minimum 400 l na szkło. 4) Szkoła Podstawowa w Kończewie: a) wywóz odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w pojemnikach 1100 l b) wywóz odpadów komunalnych segregowanych zgromadzonych w oddzielnych trzech pojemnikach tj. jeden pojemnik 1100 l na papier, jeden pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik minimum 400 l na szkło. 5) Szkoła Podstawowa w Słonowicach: a) wywóz odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych w pojemnikach 1100 l b) wywóz odpadów komunalnych segregowanych zgromadzonych w oddzielnych trzech pojemnikach tj. jeden pojemnik 1100 l na papier, jeden pojemnik 1100 l na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik minimum 400 l na szkło. 6) szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik Nr 12 do SIWZ. 3.4 Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest na: 3.4.1 Zadaniu Nr 1 i Nr 2 do: a) utrzymywania koszy i pojemników w należytym stanie technicznym i higienicznym w tym: wykonywania dezynfekcji minimum 1 raz w miesiącu, b) zaopatrzenia koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu; c) oczyszczania miejsc postoju koszy ulicznych i parkowych oraz pojemników w obrębie 1m, d) składowania zgromadzonych odpadów komunalnych mieszanych tylko i wyłącznie na przeznaczonych do tego składowiskach, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. 3.4.2 Zadaniu Nr 3 w części dotyczącej utrzymania zimowego do: 1) utrzymania strefy odśnieżania przystanków i miejsc przystankowych w sposób pozwalający na swobodne wsiadanie do pojazdów i wysiadanie z pojazdów komunikacji zbiorowej, 2) w przypadku wystąpienia opadów, wprowadzenia niezbędnej ilości sprzętu i osób potrzebnych do skutecznego odśnieżenia i usunięcia śliskości zimowej:  dla Rejonu I: nie później niż 4 godz. od ustania opadów lub w przypadku gdy opady trwają dłużej niż 4 godziny, nie później niż 8 godzin od momentu ich rozpoczęcia,  dla Rejonu II: nie później niż 6 godz. od ustania opadów lub w przypadku gdy opady trwają dłużej niż 6 godzin, nie później niż 10 godzin od momentu ich rozpoczęcia, oraz na każde wezwanie Zamawiającego nie później niż 2 godziny od wezwania przekazanego telefonicznie lub faksem przy czym Rejony, o których mowa powyżej zostały wskazane w SIWZ oraz w załączniku nr 8 do SIWZ Wzorze Umowy, 3) posypywania powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania wyłącznie piaskiem z częstotliwością według potrzeb, 4) zwalczania naboju lodowego na powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania z częstotliwością według potrzeb, 5) wyposażenia stanowiska dyspozytorskiego, czynnego całą dobę w bezpośrednią łączność telefoniczną, 6) ponoszenia odpowiedzialności za szkody u osób trzecich w przypadku wystąpienia złamań kończyn lub innych uszkodzeń ciała spowodowanych niewłaściwą realizacją lub opóźnieniem wykonania usługi utrzymania zimowego przystanków i miejsc przystankowych, 7) utrzymywania koszy w należytym stanie technicznym i higienicznym, w tym: wykonywać dezynfekcję minimum raz w miesiącu, 8) zaopatrzenia koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu, 9) składowania zgromadzonych odpadów komunalnych mieszanych tylko i wyłącznie na przeznaczonych do tego składowiskach, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. 3.4.3 Zadaniu Nr 3 w części dotyczącej utrzymania w pozostałym okresie do: 1) utrzymywania czystości przystanków i miejsc przystankowych w strefie sprzątania/, w tym: zamiatanie, zbieranie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy, 2) utrzymywania przystanków i miejsc przystankowych w strefie sprzątania/ w należytym stanie higienicznym, w tym: wykonywać mycie i dezynfekcję minimum raz w miesiącu lub w terminie 2 dni od wezwania wraz likwidacją wszelkich zabrudzeń typu graffiti – według potrzeb, 3) koszenia trawników oraz usuwania chwastów w strefie sprzątania/ – według potrzeb (nie mniej niż 6 razy na rok), 4) utrzymywania koszy w należytym stanie technicznym i higienicznym, w tym: wykonywać dezynfekcję minimum raz w miesiącu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w terminie do 2 dni od wezwania, 5) zaopatrzenia koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu, 6) składowania zgromadzonych odpadów komunalnych mieszanych tylko i wyłącznie na przeznaczonych do tego składowiskach, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie, 7) zgłaszania bezzwłocznie stwierdzonych uszkodzeń oraz wszelkich potrzeb remontowych wykraczających poza zakres bieżącego utrzymania określonego w SIWZ. 3.4.4 Zadaniu Nr 4 do: 1) utrzymywania koszy i pojemników w należytym stanie technicznym i higienicznym w tym: wykonywać dezynfekcję minimum 1 raz w miesiącu w okresie od marca do października, 2) oczyszczania miejsc postoju koszy oraz pojemników w obrębie 5 m, 3) składowania zgromadzonych odpadów komunalnych mieszanych tylko i wyłącznie na przeznaczonych do tego składowiskach, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. Harmonogram prac (dla każdego z Zadań) należy uzgodnić z Zamawiającym. Uwaga: strefa utrzymania przystanku/słupka w okresie zimowym obejmuje przystanek oraz teren: a) przed przystankiem/słupkiem: do krawędzi jezdni lub krawężnika, b) z obu boków przystanku/słupka: do 2 m, w pasie od końca przystanku do krawędzi jezdni lub krawężnika, strefa sprzątania przystanku w pozostałym okresie obejmuje przystanek oraz teren: a) przed przystankiem: do krawędzi jezdni lub krawężnika, b) za przystankiem: do 2 m, c) z obu boków przystanku: do 4 m, strefa sprzątania miejsca przystankowego (słupek) w pozostałym okresie obejmuje teren: a) przed słupkiem: do krawędzi jezdni lub krawężnika, b) za i z obu boków słupka: do 2 m. 3.5 W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 3.6 Opłaty za wywóz odpadów komunalnych z terenów objętych umową oraz ich składowaniem na legalnym wysypisku ponosić będzie Wykonawca. 3.7 W przypadku wywozu odpadów niezgodnie z postanowieniami niniejszej umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, wszelkie konsekwencje i koszty. 3.8 Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3.9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania ofert wariantowych. 3.10 Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. 3.11 Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.12 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, dwie osoby wykonujące czynność kierowcy pojazdów przystosowanych do odbierania odpadów komunalnych, tj. osoby wykonujące czynności polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). 2) Sposób dokumentowania: Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu tych osób wraz z: a) oświadczeniami tych osób, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu niezbędnym dla realizacji niniejszego zamówienia (umowy), b) oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę. 3) Na każde żądanie Zamawiającego zobowiązuje się Wykonawcę do przedłożenia w/w wykazu z oświadczeniami wymienionymi powyżej wraz z oświadczeniem o niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. 4) Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez wykonawcę faktu zatrudnienia osoby na umowę o pracę. 5) Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudniać lub zatrudnić osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzać na podstawie odrębnych przepisów oraz które wyrażą zgodę na dostęp przez Zamawiającego do ich danych osobowych. Osoby, które takiej zgody nie wyrażają nie mogą brać udziału w realizacji zamówienia. 5) Wykonawca oświadczy w formularzu oferty Załącznik Nr 1 do SIWZ, iż zatrudnia lub zatrudni osoby, o której mowa w ppkt 1).



Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki