- Oferty pracy
- Ogłoszenia o naborze
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy ogłasza nabór na wolne stanowisko (wygasły...)
DYREKTOR CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY
76-251 KOBYLNICA UL. WODNA 20/2 OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY
Stanowisko: DS. ZARZĄDZANIA BUDYNKAMI I OBIEKTAMI
OD REFERENTA DO INSPEKTORA
w wymiarze pełnego etatu, 40 godzin tygodniowo. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe
4) znajomość obsługi komputera,
5) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
6) pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
7) dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 218, poz. 1695).
2. Wymagania dodatkowe:
1) zdolności organizacyjne i analityczne,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) dyspozycyjność, terminowość, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność.
4) samodzielność myślenia i działania, dobra organizacja pracy,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Udział w kierowaniu i koordynacji pracy Działu Obsługi Technicznej, w tym udział w przygotowywaniu i aktualizowani regulaminów, uchwał, zarządzeń itd. dotyczących prac Działu.
2. Uczestnictwo w nadzorowaniu pracowników obsługi w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy oraz wywiązywania się z powierzonych obowiązków.
3. Dbanie o zapewnienie drożności dróg ewakuacyjnych, kompletności i właściwego dostępu do sprzętu przeciwpożarowego.?
4. Dbanie o terminowe przeprowadzanie okresowych kontroli stanu budynków zarządzanych przez CUW oraz jednostki obsługiwane przez CUW zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, książek kontroli i przeglądów
6. Zapewnienie przestrzegania prawa, porządku i dyscypliny pracy w zakresie wykonywanych obowiązków dotyczących utrzymania i bieżących napraw budynków i obiektów zarządzanych przez CUW w Kobylnicy oraz jednostki obsługiwane przez CUW.
7. Uczestniczenie w wyznaczaniu kierunków działań i rozwoju w ramach zadań Działu w zakresie utrzymania i bieżących napraw budynków i obiektów zarządzanych przez CUW w Kobylnicy oraz jednostki obsługiwane przez CUW.
8. Pomoc w organizacji i nadzorze robót wykonywanych przez pracowników obsługi i pracowników wykonujących prace interwencyjne i społecznie użyteczne.
9. Przeprowadzanie cyklicznych kontroli obiektów zarówno z punktu widzenia prawa oraz wymogów/uregulowań wewnętrznych.
10. Uczestniczenie w pracach dotyczących przygotowania planów w zakresie realizacji remontów bieżących gminnych budynków użyteczności publicznej i obiektów komunalnych.
11. Realizacja remontów bieżących gminnych budynków użyteczności publicznej i obiektów komunalnych. Weryfikowanie na bieżąco potrzeb remontowych w zakresie prowadzonych zadań oraz przygotowywanie propozycji do projektu budżetu Gminy.
12. Rzetelne i terminowych składanie sprawozdań dotyczące wykonywanego zakresu obowiązków.
13. Wykonywanie okresowych przeglądów budynków i obiektów komunalnych administrowanych przez CUW.
14. Współpraca z jednostkami obsługiwanymi w zakresie zadań realizowanych w ramach Działu.
15. Ustalania w porozumieniu z Kierownikiem Działu Obsługi Technicznej, Dyrektorem i Głównym Księgowym CUW rocznych planów rzeczowo – finansowych Działu.
16. Opracowywanie okresowych analiz, informacji, sprawozdań finansowanych i innych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokonywanie analizy ekonomicznej Działu ze szczególnym uwzględnieniem kosztów w zakresie wykonywanych obowiązków służbowych.
17. Przygotowywanie i nadzór realizacji remontów bieżących budynków użyteczności publicznej (w tym ośrodków zdrowia) oraz przebudowy i remontów obiektów komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dot. wykonywanych zadań.
18. Nadzór nad pracą podmiotów świadczących usługi remontowe w zakresie bieżącego utrzymania ww. budynków oraz obiektów komunalnych, w tym: remontów i konserwacji kotłowni c.o. i c.w.u.
19. Remonty instalacji wewnętrznych w zakresie usuwania skutków awarii: elektrycznej, sanitarnej, alarmowej, ciepłowniczej wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych.
20. Przygotowywanie i nadzór realizacji remontów budynku Urzędu Gminy oraz prawidłowej eksploatacji instalacji co., wodno-kanalizacvjnej elektrycznej i systemu alarmowego, organizacja i nadzór nad przeglądami budowlanymi, gazowymi, kominiarskimi.
21. Organizacja i nadzór nad okresowymi przeglądami pozostałych budynków i obiektów komunalnych oraz prowadzenie książek obiektów.
22. Współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych i z podmiotem świadczącym usługęwystępowania w charakterze biegłego ds. ustawy Prawo zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym: podania wartości szacunkowej zamówienia określonej zgodnie z ustawą.
23. Udział w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem postanowień dot.: wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia i jego realizacji, opisu warunków udziału w postępowaniu, pożądanego lub wymaganego terminu wykonania zamówienia, kryteriów oceny ofert, postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
24. Przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącej załącznik do SIWZ).
25. Współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań, w tym: niezwłoczne tj. przed przekazaniem placu budowy przekazywanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej (wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę) stanowiącej załącznik do zawartej umowy o wykonanie robót budowlanych.
26. Nadzór nad właściwym (zgodnym z podpisanymi umowami) świadczeniem usług.
27. Uczestniczenie w prowadzeniu gospodarki remontowej, w tym:
1. Udział w kierowaniu i koordynacji pracy Działu Obsługi Technicznej, w tym udział w przygotowywaniu i aktualizowani regulaminów, uchwał, zarządzeń itd. dotyczących prac Działu.
2. Uczestnictwo w nadzorowaniu pracowników obsługi w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy oraz wywiązywania się z powierzonych obowiązków.
3. Dbanie o zapewnienie drożności dróg ewakuacyjnych, kompletności i właściwego dostępu do sprzętu przeciwpożarowego.?
4. Dbanie o terminowe przeprowadzanie okresowych kontroli stanu budynków zarządzanych przez CUW oraz jednostki obsługiwane przez CUW zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, książek kontroli i przeglądów
6. Zapewnienie przestrzegania prawa, porządku i dyscypliny pracy w zakresie wykonywanych obowiązków dotyczących utrzymania i bieżących napraw budynków i obiektów zarządzanych przez CUW w Kobylnicy oraz jednostki obsługiwane przez CUW.
7. Uczestniczenie w wyznaczaniu kierunków działań i rozwoju w ramach zadań Działu w zakresie utrzymania i bieżących napraw budynków i obiektów zarządzanych przez CUW w Kobylnicy oraz jednostki obsługiwane przez CUW.
8. Pomoc w organizacji i nadzorze robót wykonywanych przez pracowników obsługi i pracowników wykonujących prace interwencyjne i społecznie użyteczne.
9. Przeprowadzanie cyklicznych kontroli obiektów zarówno z punktu widzenia prawa oraz wymogów/uregulowań wewnętrznych.
10. Uczestniczenie w pracach dotyczących przygotowania planów w zakresie realizacji remontów bieżących gminnych budynków użyteczności publicznej i obiektów komunalnych.
11. Realizacja remontów bieżących gminnych budynków użyteczności publicznej i obiektów komunalnych. Weryfikowanie na bieżąco potrzeb remontowych w zakresie prowadzonych zadań oraz przygotowywanie propozycji do projektu budżetu Gminy.
12. Rzetelne i terminowych składanie sprawozdań dotyczące wykonywanego zakresu obowiązków.
13. Wykonywanie okresowych przeglądów budynków i obiektów komunalnych administrowanych przez CUW.
14. Współpraca z jednostkami obsługiwanymi w zakresie zadań realizowanych w ramach Działu.
15. Ustalania w porozumieniu z Kierownikiem Działu Obsługi Technicznej, Dyrektorem i Głównym Księgowym CUW rocznych planów rzeczowo – finansowych Działu.
16. Opracowywanie okresowych analiz, informacji, sprawozdań finansowanych i innych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokonywanie analizy ekonomicznej Działu ze szczególnym uwzględnieniem kosztów w zakresie wykonywanych obowiązków służbowych.
17. Przygotowywanie i nadzór realizacji remontów bieżących budynków użyteczności publicznej (w tym ośrodków zdrowia) oraz przebudowy i remontów obiektów komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dot. wykonywanych zadań.
18. Nadzór nad pracą podmiotów świadczących usługi remontowe w zakresie bieżącego utrzymania ww. budynków oraz obiektów komunalnych, w tym: remontów i konserwacji kotłowni c.o. i c.w.u.
19. Remonty instalacji wewnętrznych w zakresie usuwania skutków awarii: elektrycznej, sanitarnej, alarmowej, ciepłowniczej wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych.
20. Przygotowywanie i nadzór realizacji remontów budynku Urzędu Gminy oraz prawidłowej eksploatacji instalacji co., wodno-kanalizacvjnej elektrycznej i systemu alarmowego, organizacja i nadzór nad przeglądami budowlanymi, gazowymi, kominiarskimi.
21. Organizacja i nadzór nad okresowymi przeglądami pozostałych budynków i obiektów komunalnych oraz prowadzenie książek obiektów.
22. Współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych i z podmiotem świadczącym usługęwystępowania w charakterze biegłego ds. ustawy Prawo zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym: podania wartości szacunkowej zamówienia określonej zgodnie z ustawą.
23. Udział w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem postanowień dot.: wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia i jego realizacji, opisu warunków udziału w postępowaniu, pożądanego lub wymaganego terminu wykonania zamówienia, kryteriów oceny ofert, postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
24. Przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącej załącznik do SIWZ).
25. Współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań, w tym: niezwłoczne tj. przed przekazaniem placu budowy przekazywanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej (wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę) stanowiącej załącznik do zawartej umowy o wykonanie robót budowlanych.
26. Nadzór nad właściwym (zgodnym z podpisanymi umowami) świadczeniem usług.
27. Uczestniczenie w prowadzeniu gospodarki remontowej, w tym:
a) prowadzeniu okresowych przeglądów, w tym wymaganej dokumentacji,
b) planowaniu remontów,
c) przygotowywaniu umów dla wykonawców zewnętrznych,
d) prowadzeniu i przechowywanie dokumentacji remontów,
e) czuwaniu nad przebiegiem prac remontowych
28. Uczestniczenie w planowaniu i realizacji prac i zakupów inwestycyjnych.
29. Udział w przygotowywaniu dokumentacji odbiorowej umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych.
30. Zastępowanie kierownika Działu Obsługi Technicznej w czasie jego nieobecności.
31. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych nie objętych powyższym zakresem, koniecznych do zapewnienia prawidłowej realizacji zadań powierzonych CUW w Kobylnicy.
29. Udział w przygotowywaniu dokumentacji odbiorowej umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych.
30. Zastępowanie kierownika Działu Obsługi Technicznej w czasie jego nieobecności.
31. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych nie objętych powyższym zakresem, koniecznych do zapewnienia prawidłowej realizacji zadań powierzonych CUW w Kobylnicy.
4. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) miejsce wykonywania pracy: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76 – 251 Kobylnica,
2) praca biurowa przy monitorze komputera z wykorzystaniem urządzeń informatycznych oraz wyjazdy w teren,
3) stanowisko urzędnicze,
4) praca jednozmianowa, w godzinach pracy Centrum: poniedziałek – piątek: 7.30-15.30.
5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy jest wyższy niż 6%
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny oraz informacje (np. CV) o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeksu Pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
2) kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje (dyplom ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń,
5) oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
6) kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902),
7) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie dotyczącym rekrutacji.
7. Dokumenty wymienione w ust.6 pkt. 1, 5 i 7 winne być podpisane własnoręcznie przez kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica – Sekretariat z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: DS. ZARZADZANIA BUDYNKAMI I OBIEKTAMI w terminie do dnia 28 listopada 2017 roku do godziny 15.30.
Aplikacje, które wpłyną po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w CUW w Kobylnica w dniu 29 listopada 2017 roku o godzinie 9.30.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.cuwkobylnica.tensoft.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, 76-251 Kobylnica ul. Wodna 20/2.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz informacje (np. CV) o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeksu Pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia powinny zawierać informację:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 r. poz. 902).
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy ul. Wodna 20/2 lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: bip.cuwkobylnica.tensoft.pl
powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez Wiesława Wrześniak dnia 14.11.2017
Opublikowana przez Radosław Sawicki dnia 14.11.2017. Wygasa 30.11.2017. Odsłon 3101
Początek strony
Opublikowana przez Radosław Sawicki dnia 14.11.2017. Wygasa 30.11.2017. Odsłon 3101