Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy ogłasza przetarg nieograniczony (wygasły...)


Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

Nazwa Projektu

 „Srebrna Sieć”

Nr wniosku o dofinansowanie:

RPPM.06.02.02-22-0027/17


Zmiany z 15.02.2018


Centrum Usług Wspólnych: „KIEROWNIK PROJEKTU „SREBRNA SIEĆ” oraz SPECJALISTA D.S. MONITORINGU I EWALUACJI PROJEKTU „SREBRNA SIEĆ” w ramach Działania 06.02. Usługi Społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020” OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Tak
Nazwa projektu lub programu  projekt „SREBRNA SIEĆ” w ramach Działania 06.02. Usługi Społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
Tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Zarządzenie Nr 21/2018, Wójta Gminy Kobylnica z dnia 24 stycznia 2018 roku, w sprawie wyznaczenia Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na KIEROWNIKA PROJEKTU „SREBRNA SIEĆ” oraz SPECJALISTY D.S. MONITORINGU I EWALUACJI PROJEKTU „SREBRNA SIEĆ” w ramach Działania 06.02. Usługi Społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Na podstawie art. 30 ust. 1 w zw. z art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz.1875 z późn.zm.) oraz art. 15 ust. 2 i ust. 4 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1) w zakresie przedmiotu zamówienia informacji udzieli: Anna Łabik tel. 59 842-96-16, e-mail kierownik@opskobylnica.pl; cuw@kobylnica.pl 2) w zakresie procedury: Katarzyna Chojnacka tel. 59 841-59-12 wew. 120, e-mail k.chojnacka@kobylnica.pl; cuw@kobylnica.pl
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:  Informacje dodatkowe: 
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych, krajowy numer identyfikacyjny 365696881, ul. Wodna 20/2 ,76-251   Kobylnica, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 841 59 12, e-mail cuw@kobylnica.pl, faks 59 841 59 15.  Adres strony internetowej (URL): bip.cuwkobylnica.tensoft.pl  Adres profilu nabywcy:  Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak  bip.cuwkobylnica.tensoft.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak  bip.cuwkobylnica.tensoft.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie  Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:  Elektronicznie
Nie  adres  Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie  Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak  Inny sposób:
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania oferty oraz innych dokumentów i oświadczeń w formie elektronicznej. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania.
Adres:  sekretariat Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy ul. Wodna 20/2 76-251 Kobylnica
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie  Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „KIEROWNIK PROJEKTU „SREBRNA SIEĆ” oraz SPECJALISTA D.S. MONITORINGU I EWALUACJI PROJEKTU „SREBRNA SIEĆ” w ramach Działania 06.02. Usługi Społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”
Numer referencyjny: CUW-DOR.271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny 
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych  Zamówienie podzielone jest na części: 
Tak  Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ROZDZIAŁ 3. SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA KAŻDEGO ZADANIA 3.1 Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie projektem „Srebrna Sieć”. 3.2 „Srebrna Sieć” to projekt partnerski 11 podmiotów, umożliwiający 250 osobom niesamodzielnym, zagrożonym wykluczeniem społecznym i ubóstwem w wieku 60+ 168 kobiet, 72 mężczyzn oraz ich opiekunom faktycznym (140 osobom) dostęp do wysokiej jakości dopasowanych i zindywidualizowanych usług społecznych. W 8 gminach województwa pomorskiego powstanie zintegrowany lokalny system UO wykorzystujący nowoczesne, zdalne technologie oraz instrumenty animacji środowiskowej i promocji wolontariatu senioralnego. Funkcjonować będą Samopomocowe Grupy, Sąsiedzkie, Kluby Animacji, Punkty Usług Wzajemnych Wolontariat Senioralny. Zakres wsparcia wynikający z 390 Indywidualnych Ścieżek Reintegracji Seniorów (ISR) zostanie rozszerzony o profilaktykę zdrowotną i senioralną oraz szkolenia i zajęcia praktyczne dla opiekunów faktycznych. Projekt umożliwi Grupie Docelowej i opiekunom dostęp do wiedzy, umiejętności, świadczeń opiekuńczych- zdalne usługi opieki medycznej, rehabilitacja w domu i sąsiedzkie usługi opiekuńcze. Utworzona zostanie wypożyczalnia sprzętu i pomocy rehabilitacyjnej, która zaopatrywać będzie mniej sprawnych z Grupy Docelowej, podnosić ich standard życia. Aktywność środowiskowa 60+ wzmocniona; powstanie 8 Rad Seniorów (społeczne organy doradczo-konsultacyjne), które zapewnią wieloletnie, zaplanowane działania na rzecz swojego środowiska. Wieloletnie Plany Animacji 60+. Szerokie oddziaływanie projektu możliwe dzięki wewnętrznej i międzysektorowej współpracy partnerskiej 9 JST, 1 NGO, 1 instytucji rynku prac. Wszystkie działania projektu skoncentrowane na rozwoju usług i wsparciu społeczności w lokalnym środowisku. 3.4 Kod Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 79420000-4 Usługi związane z zarządzaniem CPV 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 3.5 Przedmiot zamówienia został podzielony na Części/Zadania: 1) Część 1- Zadania Nr 1: pełnienie roli KIEROWNIKA PROJEKTU „SREBRNA SIEĆ” w ramach Działania 06.02. Usługi Społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, 2) Część 2- Zadania Nr 2: pełnienie roli SPECJALISTY D.S. MONITORINGU I EWALUACJI PROJEKTU „SREBRNA SIEĆ” w ramach Działania 06.02. Usługi Społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 3.6 Część 1 zamówienia to świadczenie usługi polegające na zarządzaniu projektem na stanowisku Kierownika w projekcie „Srebrna Sieć” w ramach Działania 06.02. Usługi Społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 wniosek RPPM.06.02.02-22-0027/17. 3.7 Obowiązki Wykonawcy na stanowisku Kierownika projektu: 1) Osoba wskazana w ofercie będzie osobiście realizowała zadania z możliwością bieżącego bezpośredniego kontaktu z personelem projektu. Zarówno w biurze Partnera wiodącego oraz w miejscach, które będą wymagały osobistego zaangażowania Wykonawcy (nie dopuszcza się zarządzania wyłącznie na odległość w formie mailowej, telefonicznej). Współpraca ze specjalistą d.s. monitoringu i ewaluacji Projektu, Partnerami projektu, oraz kadrą wyznaczoną do realizacji zadań. 2) W szczególności do zakresu obowiązków Kierownika należeć będzie: a) planowanie działań w projekcie, b) nadzór nad realizacją zadań, c) prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu, d) bieżąca kontrola wydatków z budżetu projektu, e) prowadzenie działań promocyjnych projektu, f) nadzór na prawidłowym sporządzeniem wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami, g) udział w przygotowaniu procedur odnośnie zamówień publicznych, h) zarządzanie danymi osobowymi osób uczestniczących w projekcie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 3.8 Część 2 zamówienia to świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem na stanowisku Specjalista d.s. monitoringu i ewaluacji w projekcie „Srebrna Sieć” w ramach Działania 06.02. Usługi Społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 3.9 Obowiązki Wykonawcy na stanowisku Specjalisty d.s. monitoringu i ewaluacji projektu: 1) Osoba wskazana w ofercie będzie osobiście realizowała zadania z możliwością bieżącego bezpośredniego kontaktu z personelem projektu w biurze Partnera wiodącego oraz w miejscach, które będą wymagały osobistego zaangażowania wykonawcy (nie dopuszcza się zarządzania na odległość wyłącznie w formie mailowej, telefonicznej). 2) W szczególności do zakresu obowiązków Specjalisty d.s. monitoringu i ewaluacji projektu należeć będzie: a) nadzór nad realizacją działań i osiągania wskaźników, b) opracowywanie wniosków o płatność w systemie SL, c) prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu, d) prowadzenie bazy personelu oraz beneficjentów, e) monitorowanie i ocena wskaźnika produktu i rezultatu, f) opracowanie części merytorycznej i finansowej wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami, g) udział w przygotowaniu procedur odnośnie zamówień publicznych, h) organizacja spotkań monitorująco- ewaluacyjnych, i) bieżąca współpraca z kierownikiem Projektu oraz Partnerami projektu, j) prowadzenie i nadzór nad bazą SL, k) prowadzenie monitoringu osiąganych rezultatów. 3.10 Podstawą realizacji usług wchodzących w skład wyżej wymienionych części zamówienia są: - wniosek aplikacyjny projektu pn. „Srebrna Sieć” o dofinansowanie realizacji projektu w ramach Działania 06.02. Usługi Społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014- 2020 wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie Wykonawcę zobowiązuje stosowanie się do zaakceptowanej przez IP wersji umowy o dofinansowanie). 3.11 Zamówienie będzie realizowane w okresie od 1 kwietnia 2018 r. do 31 grudnia 2020 r. na podstawie umowy cywilno- prawnej (osoba fizyczna – umowa zlecenie, osoba prawna/firma-rachunek/faktura). 3.12 Podane w SIWZ nazwy własne projektów, organizacji itp. nie mają na celu naruszenia art. 29 ust 1-3 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego. 3.13 Wszędzie tam, gdzie podana jest nazwa własna, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (doświadczenie/pracę przy innych projektach) pod warunkiem spełniania tego samego lub podobnego poziomu merytorycznego, poziomu trudności, stopnia zaangażowania, pracochłonności przy sporządzeniu /realizacji /opracowaniu projektów /wniosków /dokumentów.
II.5) Główny kod CPV: 79420000-4
Dodatkowe kody CPV: 

Kod CPV

79421000-1

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):  Wartość bez VAT: 187804,87
Waluta: pln  (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:  miesiącach:    lub dniach: lub  data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

   

2018-04-01

2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla Części/Zadania nr 1: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, tj.: Osobą pełniącą funkcję Kierownika projektu, która spełni łącznie wszystkie wymagania: a) wykształcenie wyższe, b) doświadczenie w realizacji co najmniej dziesięciu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i skierowanych do grup wykluczonych społecznie (w tym minimum jednego realizowanego przez JST oraz minimum jednego realizowanego w partnerstwie JST-NGO) lub doświadczenie z uwzględnieniem pkt 3.13 niniejszego SIWZ, c) doświadczenie w sporządzeniu przynajmniej jednego wniosku o dofinansowanie projektu w partnerstwie minimum 5 JST lub doświadczenie z uwzględnieniem pkt 3.13 niniejszego SIWZ, d) doświadczenie w zakresie opracowywania dokumentów o charakterze diagnostycznym i planistycznym w tym sporządzenie przynajmniej jednej Lokalnej Diagnozy Zapotrzebowania na Usługi Społeczne lub doświadczenie z uwzględnieniem pkt 3.13 niniejszego SIWZ, e) wiedza z zakresu zasad kwalifikowalności wydatków i rozliczeń projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, f) posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie stosowania zasad równych szans Kobiet i Mężczyzn, g) doświadczenie z zakresu ewaluacji i monitorowania projektów finansowanych z EFS lub doświadczenie z uwzględnieniem pkt 3.13 niniejszego SIWZ, h) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, i) ustawy o finansach publicznych, j) przepisów dotyczących ochrony danych osobowych oraz prawa zamówień publicznych, k) znajomość tematyki funduszy unijnych, w szczególności funduszy strukturalnych i procedur związanych z ich wdrażaniem, l) umiejętność biegłej obsługi pakietu MS Office, Generatora Wniosków Aplikacyjnych, programu SL obsługującego Wnioski o Płatność; Uwaga! Osoba uczestnicząca w realizacji zamówienia ma być niekarana za przestępstwo popełnione umyślnie, ma mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Dla Części/Zadania nr 2: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, tj.: Osobą pełniącą funkcję Specjalisty d.s. monitoringu i sprawozdawczości, która spełni łącznie wszystkie wymagania: a) wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne, b) posiada wiedzę z zakresu zasad kwalifikowalności wydatków i rozliczeń projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, c) doświadczenie w zakresie sporządzania minimum 1 wniosku o dofinansowanie projektu w partnerstwie minimum 5 JST lub doświadczenie z uwzględnieniem pkt 3.13 niniejszego SIWZ, d) doświadczenie w realizacji co najmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w zakresie obsługi księgowej lub doświadczenie z uwzględnieniem pkt 3.13 niniejszego SIWZ, e) doświadczenie z zakresu ewaluacji i monitorowania projektów finansowanych z EFS lub doświadczenie z uwzględnieniem pkt 3.13 niniejszego SIWZ, f) doświadczenie w zakresie opracowywania dokumentów o charakterze diagnostycznym i planistycznym w tym sporządzenie przynajmniej jednej Lokalnej Diagnozy Zapotrzebowania na Usługi Społeczne lub doświadczenie z uwzględnieniem pkt 3.13 niniejszego SIWZ, g) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, h) ustawy o finansach publicznych, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych oraz prawa zamówień publicznych, i) znajomość tematyki funduszy unijnych, w szczególności funduszy strukturalnych i procedur związanych z ich wdrażaniem, j) wiedza z zakresu zasad kwalifikowalności wydatków i rozliczeń projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, k) umiejętność biegłej obsługi pakietu MS Office, Generatora Wniosków Aplikacyjnych, programu SL obsługującego Wnioski o Płatność, Uwaga! Osoba uczestnicząca w realizacji zamówienia ma być niekarana za przestępstwo popełnione umyślnie, ma mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.  Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak  Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy
wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy PZP (nie dotyczy osób, które nie prowadzą działalności gospodarczej). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 10.8 ppkt 1 SIWZ tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy PZP (nie dotyczy osób, które nie prowadzą działalności gospodarczej), w odniesieniu do podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:  W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wykaz osób wraz z ich CV, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby wskazane w wykazie osób posiadają wymagane kwalifikacje, sporządzone według Załącznika Nr 5 do SIWZ, na spełnienie warunku opisanego w pkt 8.3 ppkt 3) SIWZ, 2) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych– treść oświadczenia zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ.  III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej bip.cuwkobylnica.tensoft.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. wobec wykonawców, którzy złożyli oferty do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, sporządzonego według Załącznika Nr 4 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - (grupa kapitałowa w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, to przedsiębiorcy, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 5. Inne dokumenty : 1) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik, 2) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia sporządzone według Załącznika Nr 6 do SIWZ, 3) w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy, 4) oświadczenie wykonawcy (zawarte w formularzu oferty), dotyczące doświadczenia osób/osoby wyznaczonych do realizacji zamówienia, które stanowi kryterium oceny oferty ustalonego w rozdziale 18 pkt 18.5 SIWZ przez Zamawiającego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie  Informacja na temat wadium 
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie  Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie  Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie  Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie  Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie  Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:  Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:  Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:  Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie  Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):  Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:  Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:  Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:  Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria

Znaczenie

Cena oferty „C”

60,00

Doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia „D”

40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)  Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert
wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:  Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:  Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:  Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:  Data: godzina:  Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
Informacje dodatkowe: 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:  Zmiany treści umowy 1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych umową zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w § 1 umowy oraz Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.: 1) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 2) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ, 3) zmiany są konieczne w związku ze zmianą przepisów prawa mających związek z realizacją Umowy, 4) zmiany dotyczą terminów płatności i sposobu rozliczenia, 5) w przypadku wystąpienia innych przeszkód uniemożliwiających wykonanie umowy, 6) w przypadku zlecenia wykonania usług w trybie art. 144 ust. 1 pkt 6 PZP, 7) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e) PZP. 3. Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze Stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):  Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-22, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):  Nie  Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 

Część nr:

1

Nazwa:

pełnienie roli KIEROWNIKA PROJEKTU „SREBRNA SIEĆ” w ramach Działania 06.02. Usługi Społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Część 1 zamówienia to świadczenie usługi polegające na zarządzaniu projektem na stanowisku Kierownika w projekcie „Srebrna Sieć” w ramach Działania 06.02. Usługi Społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 wniosek RPPM.06.02.02-22-0027/17. 2. Obowiązki Wykonawcy na stanowisku Kierownika projektu: 1) Osoba wskazana w ofercie będzie osobiście realizowała zadania z możliwością bieżącego bezpośredniego kontaktu z personelem projektu. Zarówno w biurze Partnera wiodącego oraz w miejscach, które będą wymagały osobistego zaangażowania Wykonawcy (nie dopuszcza się zarządzania wyłącznie na odległość w formie mailowej, telefonicznej). Współpraca ze specjalistą d.s. monitoringu i ewaluacji Projektu, Partnerami projektu, oraz kadrą wyznaczoną do realizacji zadań. 2) W szczególności do zakresu obowiązków Kierownika należeć będzie: a) planowanie działań w projekcie, b) nadzór nad realizacją zadań, c) prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu, d) bieżąca kontrola wydatków z budżetu projektu, e) prowadzenie działań promocyjnych projektu, f) nadzór na prawidłowym sporządzeniem wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami, g) udział w przygotowaniu procedur odnośnie zamówień publicznych, h) zarządzanie danymi osobowymi osób uczestniczących w projekcie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 3. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 1 kwietnia 2018 r. do 31 grudnia 2020 r. na podstawie umowy cywilno- prawnej (osoba fizyczna – umowa zlecenie, osoba prawna/firma-rachunek/faktura).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79420000-4, 79421000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: 107 317,07
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

Cena oferty „C”

60,00

Doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia „D”

40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

pełnienie roli SPECJALISTY D.S. MONITORINGU I EWALUACJI PROJEKTU „SREBRNA SIEĆ” w ramach Działania 06.02. Usługi Społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część 2 zamówienia to świadczenie usługi polegającej na zarządzaniu projektem na stanowisku Specjalista d.s. monitoringu i ewaluacji w projekcie „Srebrna Sieć” w ramach Działania 06.02. Usługi Społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Obowiązki Wykonawcy na stanowisku Specjalisty d.s. monitoringu i ewaluacji projektu: 1) Osoba wskazana w ofercie będzie osobiście realizowała zadania z możliwością bieżącego bezpośredniego kontaktu z personelem projektu w biurze Partnera wiodącego oraz w miejscach, które będą wymagały osobistego zaangażowania wykonawcy (nie dopuszcza się zarządzania na odległość wyłącznie w formie mailowej, telefonicznej). 2) W szczególności do zakresu obowiązków Specjalisty d.s. monitoringu i ewaluacji projektu należeć będzie: a) nadzór nad realizacją działań i osiągania wskaźników, b) opracowywanie wniosków o płatność w systemie SL, c) prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu, d) prowadzenie bazy personelu oraz beneficjentów, e) monitorowanie i ocena wskaźnika produktu i rezultatu, f) opracowanie części merytorycznej i finansowej wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami, g) udział w przygotowaniu procedur odnośnie zamówień publicznych, h) organizacja spotkań monitorująco- ewaluacyjnych, i) bieżąca współpraca z kierownikiem Projektu oraz Partnerami projektu, j) prowadzenie i nadzór nad bazą SL, k) prowadzenie monitoringu osiąganych rezultatów. 3. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 1 kwietnia 2018 r. do 31 grudnia 2020 r. na podstawie umowy cywilno- prawnej (osoba fizyczna – umowa zlecenie, osoba prawna/firma-rachunek/faktura).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79420000-4, 79421000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: 80 487,80
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium

Znaczenie

Cena oferty „C”

60,00

Doświadczenie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia „D”

40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

powrót...
Wersja : 1 2 3 4 
Informacja wytworzona przez Katarzyna Chojnacka dnia 12.02.2018
Opublikowana przez Radosław Sawicki dnia 15.02.2018. Wygasa 23.02.2018. Odsłon 371, Wersja 4
Początek strony