- Informacje
- Załatwianie spraw - karty zadań
- Dyżur wakacyjny w publicznych...
Dyżur wakacyjny w publicznych oddziałach przedszkolnych
I. Plan dyżurów wakacyjnych w publicznych oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Kobylnica
1. Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Kobylnicy
Termin dyżuru: 01.07.2019 r. – 31.07.2019 r. dla dzieci w wieku 5-6 lat
Kontakt: tel. (59) 841 59 17, e-mail: sekretariat@spkobylnica.pl
2. Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej Słonowicach
Termin dyżuru: 01.07.2019 r. – 31.07.2019 r. dla dzieci w wieku 3-6 lat
Kontakt: tel. (59) 846 27 59, e-mail: spslonowice@kobylnica.pl
3. Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Kwakowie
Termin dyżuru: 01.08.2019 r. – 31.08.2019 r. dla dzieci w wieku 3-6 lat
Kontakt: tel. (59) 846 20 80, e-mail: sekretariat@sp-kwakowo.pl
II. Zasady organizacji dyżuru wakacyjnego dla publicznych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych funkcjonujących na terenie Gminy Kobylnica (do pobrania)
III. Wniosek o przyjęcie dziecka na dyżur wakacyjny do oddziału przedszkolnego w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Kobylnica (do pobrania)
IV. Harmonogram zapisów na dyżury wakacyjne w oddziałach przedszkolnych w 2019 r.
- od 06 maja (od godz. 9.00) do 31 maja (do godz. 15.00) – Złożenie podpisanego wniosku o przyjęcie na dyżur wakacyjny w przedszkolu w sekretariacie macierzystej szkoły
- od 03 czerwca (od godz. 9.00) do 03 czerwca (do godz. 15.00) – Przekazanie złożonych wniosków z macierzystych szkół do szkół z dyżurującymi oddziałami
- 10 czerwca godz. 13.00 – Informacja o zakwalifikowaniu dziecka na dyżur wakacyjny
Informacja będzie dostępna w szkole, do której dziecko zostanie zakwalifikowane, a także zostanie przesłana rodzicom/prawnym opiekunom na adresy e-mail. - od 10 czerwca do 24 czerwca – Potwierdzenie korzystania z miejsca w oddziale przedszkolnym, do którego dziecko zostało zakwalifikowane – wniesienie opłaty za żywienie.
Opublikowana przez Agnieszka Hordejuk dnia 06.05.2019. Odsłon 56, Wersja 2
Wersja : 1 2