Prowadzenie zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych w szkołach podstawowych w Gminie Kobylnica (wygasły...)

 

Kobylnica: Prowadzenie zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych w szkołach podstawowych w Gminie Kobylnica
Numer ogłoszenia: 415962 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjno-Gospodarczy Szkół w Kobylnicy , ul. Główna 63, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, tel. 0-59 841 59 12, faks 0-59 841 59 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gzeags.tensoft.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych w szkołach podstawowych w Gminie Kobylnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wyrównawczych z przyrody o łącznej szacunkowej ilości 96 godzin lekcyjnych oraz zajęć pozalekcyjnych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych o łącznej szacunkowej ilości 384 godzin lekcyjnych w okresie od 20 grudnia 2011 roku do 30 czerwca 2014 roku. Przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut. Zajęcia wyrównawcze i pozalekcyjne prowadzone będą od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektora szkoły, w grupach zgodnych z deklaracją dyrektora właściwej szkoły, wynikającej z indywidualnej potrzeby w ramach danego przedmiotu, a także z obowiązujących przepisów. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • o Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca posiada i udokumentuje posiadanie kwalifikacji do prowadzenia odpowiednich zajęć tzn. z matematyki, fizyki, chemii, przyrody w szkole podstawowej zgodnie z Rozporządzeniem MINISTRA Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale 7. SIWZ.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • o Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca (osoba fizyczna) wykaże, że spełnia niżej wymieniony warunek: posiada co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy nauczyciela, w Szkole Podstawowej.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • o Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą lub osobami, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą/tymi osobami, posiadania przez nią/nie co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy nauczyciela w Szkole Podstawowej .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gzeags.tensoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjno - Gospodarczy Szkół w Kobylnicy, 76-251 Kobylnica, ul. Główna 63 - sekretariat pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjno - Gospodarczy Szkół w Kobylnicy, 76-251 Kobylnica, ul. Główna 63 - sekretariat pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z przyrody w Szkole Podstawowej w Kończewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z przyrody w Szkole Podstawowej w Kończewie - ilość godzin lekcyjnych 96.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w formie warsztatów matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Kończewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w formie warsztatów matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Kończewie - ilość godzin lekcyjnych 192.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w formie warsztatów matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Kwakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w formie warsztatów matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Kwakowie - ilość godzin lekcyjnych 192.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 


powrót...
Załączniki:
siwz.doc
Informacja wytworzona przez dnia 08.12.2011
Opublikowana przez Iga Bekiesza dnia 08.12.2011. Wygasa 16.12.2011. Odsłon 406, Wersja 1
Początek strony