DYREKTOR CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY (wygasły...)

DYREKTOR CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY
76-251 KOBYLNICA UL. WODNA 20/2 OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

 

Stanowisko: DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ

 

OD STARSZEGO REFERENTA DO STARSZEGO KSIĘGOWEGO

w wymiarze pełnego etatu, 40 godzin tygodniowo. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, wynagrodzenie od 2.200,00 zł. (brutto)

 

 

  1. Wymagania niezbędne:

1)    obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,

2)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

3)    wykształcenie wyższe (preferowane finanse, rachunkowość, ekonomia),

4)    12 miesięczny staż pracy w jednostce sektora finansów publicznych lub na stanowisku zbieżnym z zakresem obowiązków przewidywanych na stanowisku którego dotyczy nabór,

5)    znajomość obsługi komputera,

6)    znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i ponoszenie odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie powierzonych do realizacji zadań,

7)    kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią,

8)    pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,

9)    dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 218, poz. 1695).

  1. Wymagania dodatkowe:

1)    odporność na stres, zdolności organizacyjne i analityczne,

2)    umiejętność pracy w zespole,

3)    dyspozycyjność, terminowość, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność.

4)    samodzielność myślenia i działania, dobra organizacja pracy.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)    prowadzenie gospodarki kasowej jednostki i szkół, łącznie z przyjęciem odpowiedzialności materialnej, w tym w szczególności:

  • pobieranie gotówki z banku i transport do kasy z zachowaniem właściwej ochrony,
  • przechowywanie i właściwe zabezpieczenie środków pieniężnych,
  • odprowadzanie niewykorzystanej gotówki do banku,
  • dokonywanie wypłat wypłacanie wynagrodzeń i innych należności na podstawie dyspozycji głównego księgowego, uprawnionych pracowników jednostki w oparciu o kartę wzorów podpisów uprawnionych do podpisywania dowodów kasowych
  • przyjmowanie wpłat pieniężnych do kasy,
  • pobieranie i wpłacanie gotówki do/z banku,
  • sporządzanie w obowiązujących terminach raportu kasowego na podstawie zrealizowanych dowodów kasowych,
  • codzienne ustalania i sprawdzanie stanu gotówki w kasie oraz porównywanie ze stanem wynikającym z raportu kasowego,
  • uzgadnianie nie rzadziej niż raz w miesiącu stanów wynikających z prowadzonej ewidencji analitycznej z zapisami księgi głównej,
  • właściwe zabezpieczenie pomieszczeń kasy i urządzeń kasowych w trakcie i po zakończeniu pracy,
  • składanie i odbieranie korespondencji jednostki z bankiem,

2)    rejestrowanie dokumentów zakupów w rejestrze otrzymanych faktur (rachunków),

3)    kompletowanie dokumentów potwierdzających regulowanie należności i zobowiązań oraz dokumentów źródłowych,

4)    terminowe regulowanie zobowiązań jednostki,

5)    przyjmowanie, dekretowanie, sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym obsługiwanych jednostek

6)    sporządzanie materiałów do sprawozdań budżetowych, finansowych, zestawień, analiz finansowych,

7)    bieżąca analiza z zakresu wykonania planu dochodów, wydatków, wskaźników

8)    przygotowywanie propozycji zmian w planie dochodów i wydatków budżetowych we współpracy z głównym księgowym

9)    sporządzanie sprawozdania SIO w zakresie stanowiska pracy,

10)  prowadzenie ewidencji środków trwałych na kontach syntetycznych i uzgadnianie z kontami analitycznymi prowadzonymi w szkołach i CUW,

11)  sporządzanie poleceń przelewu przy wykorzystaniu systemu bankowości elektronicznej,

12)  prowadzenie ksiąg rachunkowych   jednostki techniką komputerową, w systemie przetwarzania

13)  prowadzenie ewidencji księgowej (bilansowej) budżetu w księgach rachunkowych techniką komputerową w systemie przetwarzania programu „FINANSE DDJ” Firmy WoltersKluwer,

14)  prowadzenie ewidencji (bilansowej) funduszy specjalnych tj. zakładowego funduszu socjalnego CUW i szkół oraz ewidencji księgowej (bilansowej),

15)  kompletowanie i przygotowywanie otrzymanych, zadekretowanych i sprawdzonych dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych,

16)  systematyczna kontrola i uzgadnianie obrotów i sald kont syntetycznych z ewidencją analityczną,

17)  udział w procesie inwentaryzacji, a zwłaszcza w rozliczaniu jej wyników,

18)  sporządzenie na dzień inwentaryzacji zestawienia sald inwentaryzowanej grupy składników aktywów,

19)  współuczestniczenie w sporządzeniu sprawozdań finansowych (bilansu, rachunku zysków i strat jednostki, zestawienia zmian w funduszu jednostki),

20)  współuczestniczenie w sporządzeniu sprawozdań budżetowych Rb oraz innych sprawozdań i raportów wymaganych przepisami ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, statystyce publicznej oraz na potrzeby własne jednostki,

21)  właściwe numerowanie, zabezpieczenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów księgowych,

22)  sporządzanie niezbędnych wydruków ksiąg rachunkowych,

23)  bieżąca eksploatacja informatycznego systemu obsługi budżetu,

24)  okresowe archiwizowanie informacji zawartych w systemach informatycznych na trwałe nośniki danych,

25)  właściwe przechowywanie i zabezpieczenie posiadanej dokumentacji.

 

  1. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

1)   miejsce wykonywania pracy: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76 – 251 Kobylnica,

2)   praca biurowa przy monitorze komputerowym,

3)   praca jednozmianowa, w godzinach pracy Centrum: poniedziałek – piątek 7.30-15.30.

  1. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy jest niższy niż 6%

  1. Wymagane dokumenty:

1)    list motywacyjny oraz informacje (np. CV) o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeksu Pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

2)    kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy,

3)    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje (dyplom ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych),

4)    kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń (o ile występują),

5)    oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

6)    kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902),

7)    zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie dotyczącym rekrutacji.

  1. Dokumenty wymienione w ust.6 pkt. 1, 5 i 7 winne być podpisane własnoręcznie przez kandydata.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica – Sekretariat z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: ds. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ w terminie do dnia 17 lipca 2017 roku do godziny 08.30.

Aplikacje, które wpłyną po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w CUW w Kobylnicy w dniu 17 lipca 2017 roku o godzinie 09.30.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.cuwkobylnica.tensoft.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, 76-251 Kobylnica ul. Wodna 20/2.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz informacje (np. CV) o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeksu Pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia powinny zawierać informację:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 r. poz. 902).

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane.

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy ul. Wodna 20/2 lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: bip.cuwkobylnica.tensoft.pl

 

Kobylnica, 29.06.2017 r.


powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez Wiesława Wrześniak dnia 30.06.2017
Opublikowana przez Tomasz Kisiel dnia 30.06.2017. Wygasa 21.07.2017. Odsłon 3080
Początek strony