Zaproszenie do składania ofert (wygasły...)

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
 
nazakup pomocy dydaktycznych TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnej) dla Szkół Podstawowych na terenie Gminy Kobylnica w ramach programu „Aktywna tablica”
 
przy wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 30 000 euro wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) na podstawie art. 4 ust. 8
 
 
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
   Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
   ul. Wodna 20/2
76-251 Kobylnica
   NIP: 839-31-87-470
   tel. 59 841-59-12 fax. 59 841-59-15, e-mail: cuw@kobylnica.pl
   bip.cuwkobylnica.tensoft.pl
 
II. OPISPRZEDMIOTUZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wyposażenia TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnej) z rodziny technologii przetwarzających, gromadzących i przesyłających informacje w formie elektronicznej. Są to tablice interaktywne, projektory, głośniki, sprzęt niezbędny do pracy z dziećmi.
2. Miejscami dostaw są szkoły na terenie Gminy Kobylnica. Nazwy szkół, ich adresy oraz asortyment, który ma być dostarczony do danej szkoły zawierają Załączniki nr 1 do Zaproszenia (Szczegółowy opis techniczny zamówienia) i Załącznik nr 4 do Zaproszenia (Wykaz jednostek organizacyjnych).
3. Kod Wspólnego Słownika Zamówień:
   CPV: 39162110-9- sprzęt dydaktyczny
   CPV: 30236000-2- różny sprzęt komputerowy
   CPV: 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4. Szczegółowy opisy techniczny zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje transport nowego i fabrycznie zapakowanego sprzętu wraz z ich dostawą, instalacją i uruchomieniem w miejscach wskazanych oraz przeszkolenie personelu w obsłudze.
6. Wyposażenie TIK ma być profesjonalne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Gotowe do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
7. Dostarczony sprzęt/asortyment powinien posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty – wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
8. Wymagany, okres gwarancji jakości na poszczególne elementy dostarczonego wyposażenia TIK wynosi nie mniej niż 24 miesiące i liczony jest od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dostawy, a w przypadku stwierdzenia usterek, od dnia podpisania protokołu odbioru dostawy zawierającego potwierdzenie usunięcia usterek. Bez względu na powyższe, jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i sprzętówprzewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja jakości udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.
9. Dostawa wraz z wyładunkiem przedmiotu umowy nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
11. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez      Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia.
14. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia na poszczególne Szkoły do wysokości nieprzekraczającej kwoty:

Szkoły

Wartość netto

Wartość brutto

SP Kobylnica

14 227,64

17 500 zł,

 

SP Kończewo

11 382,11

14 000 zł,

 

SP Słonowice

14 065,04

17 300 zł,

 

SP Kwakowo

11 686,99

14 375 zł,

 

SP Sycewice

11 788,62

14 500 zł,

 

Razem:

63 150,40

77 675 zł

 
 
III. TERMINWYKONANIAZAMÓWIENIA
     Zamówienie należy wykonać w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Termin zostanie określony w ofercie wykonawcy (kryterium oceny ofert).
 
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
     Zamawiający nie stawia warunków.
 
V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
1. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty Załącznik Nr 2 do Zaproszenia należy dołączyć:
1)  Formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 3 do Zaproszenia, wypełniony w oparciu o Szczegółowy opis techniczny zamówienia Załącznik Nr 1 do Zaproszenia,
2)  Wypełniony Opis asortymentu stanowiący Załącznik Nr 6 do Zaproszenia.
2. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Uwaga: Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli pełnomocnictw, lub którzy złożyli formularze zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do uzupełnienia tych dokumentów w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
 
VI. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
  1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, zgodnie z wyborem Zamawiającego, pisemnie lub faksem lub pocztą elektroniczną.
  2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze Stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z powyższego obowiązku, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu lub adres e-mail wskazany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią.
  3. Wyjaśnienie treści zaproszenia
1)  Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert,
2)  jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ppkt 1) zaproszenia lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3)  przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ppkt 1 powyżej,
4)  treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał zaproszenie, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej, na której zamieszczono zaproszenie –bip.cuwkobylnica.tensoft.pl, bez ujawniania źródła zapytania.
5)  w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składani ofert zmienić treść zaproszenia. Dokonaną w ten sposób zmianę Zamawiający udostępnia na stronie internetowej na której zamieszczono zaproszenie – bip.cuwkobylnica.tensoft.pl .
6)  Wykonawcy związani są wszelkimi zmianami i wyjaśnieniami do zaproszenia zamieszczanymi na stronie internetowej Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający zaleca bieżące monitorowanie strony internetowej, na której zamieszczono zaproszenie - bip.cuwkobylnica.tensoft.pl w celu zapoznania się z ewentualnymi odpowiedziami na zapytania do zaproszenia bądź wyjaśnieniami zaproszenia lub wprowadzonymi zmianami do zaproszenia,
7)  nie będą udzielane wyjaśnienia na zapytania dotyczące niniejszej SIWZ kierowane w formie ustnej lub drogą telefoniczną.
  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
       1)  w zakresie przedmiotu zamówienia informacji udzieli:
     Radosław Sawicki tel. 59 842-90-70 wew. 259, e-mail r.sawicki@kobylnica.eu; cuw@kobylnica.pl
     2) w zakresie procedury:
Katarzyna Chojnacka tel. 59 841 59 20, e-mail k.chojnacka@kobylnica.pl; cuw@kobylnica.pl
 
VII. TERMINZWIĄZANIAOFERTĄ
  1. Termin związania ofertą – 30 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści Zaproszenia.
  2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem           nieważności.
  3. Wykonawca składa ofertę na własny koszt i ryzyko tzn. ponosi wszelkie konsekwencje oraz koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  4. Ofertę należy sporządzić według formularza ofertowego (Załącznik Nr 2 do Zaproszenia), według Formularza cenowego (Załącznik Nr 3 do Zaproszenia) oraz Opisu asortymentowego stanowiącego Załącznik Nr 6 do Zaproszenia.
  5. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
  6. Wszystkie zadrukowane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować. Wszystkie strony (kartki) zaleca się spiąć (zszyć) w sposób uniemożliwiający dekompletację.
  7. Błędy zaleca się poprawiać poprzez skreślenie, z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrażeń lub liczb. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty zaleca się parafować i datować własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
  8. Ofertę należy złożyć w dwóch nieprzejrzystych, zamkniętych i nienaruszonych           kopertach. Koperta zewnętrzna i wewnętrzna powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego oraz posiadać dopisek o treści:

OFERTA w postępowaniu na zakup pomocy dydaktycznych TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnej) dla Szkół Podstawowych na terenie Gminy Kobylnica w ramach programu „Aktywna tablica”

Dodatkowo koperta wewnętrzna powinna być opieczętowana nazwą i adresem   Wykonawcy.
  1. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. W takim przypadku należy powiadomić o tym pisemnie Zamawiającego, składając zmiany lub powiadomienie o wycofaniu oferty według takich samych zasad jak składanie oferty, tj. w kopercie, odpowiednio oznakowanej „zmiana oferty” lub „wycofanie oferty”.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty w przypadku nieprawidłowego oznaczenia na kopercie zewnętrznej.
11. Oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne od chwili ich          otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, dotyczących: nazwy (firmy), adresu wykonawcy, informacji dotyczącej ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
     Zastrzeżone informacje powinny zostać wskazane w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do zaproszenia) oraz złożone w ofercie, w oddzielnej wewnętrznej kopercie oznakowanej napisem: „Tajemnica przedsiębiorstwa”. W przypadku niezabezpieczenia przez Wykonawcę w ofercie informacji zastrzeżonych zgodnie z postanowieniami niniejszego zaproszenia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zapis pkt 3 Zaproszenia stosuje się odpowiednio.
 
IX. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy do dnia: 11.12.2017 roku do godz. 12:00.
  2. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie do składania ofert zwraca się niezwłocznie.
 
X. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. W Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do Zaproszenia Wykonawca wyliczy wartość zamówienia, na realizacje którego składa swoją ofertę.
2 W Formularzu, o którym mowa w zdaniu powyżej, Wykonawca poda również ceny jednostkowe wskazanego asortymentu.
3. Wyliczoną w Formularzu cenowym wartość zadania Wykonawca wpisze do Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia.
4. Wykonawca powinien zaoferować cenę jednoznaczną i ostateczną, która nie będzie podlegała negocjacjom.
6. Zaoferowana cena całkowita brutto oferty musi zawierać wszelkie koszty bezpośrednie
i pośrednie, jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a szczególnie informacje, wymagania i warunki podane w niniejszej Zaproszeniu i załącznikach do Zaproszenia, a także w wyjaśnieniach i zmianach treści Zaproszenia i jej załączników.
7. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie      z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U.      z 2016 r. poz. 710 ze zmianami).
8 W przypadku zmiany stawki podatku VAT w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego    zamówienia, kwota wynagrodzenia netto zostanie powiększona o kwotę podatku VAT w stawce obowiązującej na dzień wystawienia faktury. Zmiana stawki podatku VAT nie wymaga zmiany umowy.
9. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po    przecinku.
10. Wykonawca, składając ofertę, jest zobowiązany poinformować Zamawiającego, czy  wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Treść oświadczenia zawarta została w załączniku Nr 2 do Zaproszenia – Formularzu ofertowy.
Powstanie obowiązku podatkowego u Zamawiającego może wynikać z takich okoliczności jak:
-      wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów,
-      import usług lub towarów,
-      mechanizm odwróconego obciążenia podatkiem VAT.
     Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
11. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej PLN.
 
XI. WARUNKI PŁATNOŚCI
  1. Należność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem z rachunku Zamawiającego, w terminie 30 dni licząc od daty otrzymania faktury.
  2. W przypadku błędnie wystawionej faktury, termin płatności liczony będzie od daty otrzymania faktury korygującej.
 
XII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
  1. Za najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu, zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innego kryterium odnoszącego się do przedmiotu zamówienia publicznego.
  2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
  3. Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert:
1)    cena (C) – waga kryterium 80 pkt,
2)  termin dostawy (T) – waga kryterium 20 pkt,
  1. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w punktach. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach w/w kryteriów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:
1)     cena (C) – cenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i sposobem obliczenia ceny, podana w Formularzu ofertowym i cenowym. Maksymalna liczba punktów – 80. Oferta o najniższej cenie uzyska największą ilość punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej. Liczba punktów, którą można uzyskać zostanie obliczona wg następującego wzoru:
C=Cn/Cb x 80
gdzie: C – ilość punktów przyznana badanej ofercie wg kryterium ceny
Cn – najniższa cena brutto za realizacje przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena brutto badanej oferty
2)        termin dostawy (T) – ocenie zostanie poddany termin dostawy przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Maksymalna liczba punktów – 20. Punkty zostaną przyznane według następujących zasad:
Uwaga!
Minimalny czas dostawy ustala się na 3 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy (włącznie), jeśli Wykonawca poda mniejszą liczbę niż 3 np. 2,1, Zamawiający uzna ją jako 3 przyznając odpowiednią ilość punktów.
Maksymalny termin dostawy przedmiotu zamówienia ustalono do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (włącznie), zgodnie z rozdziałem III zaproszenia.  Jeżeli w złożonej ofercie Wykonawca nie wskaże terminu dostawy, będzie to równoważne z zaoferowaniem maksymalnego terminu dostawy, tj. do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
W przypadku zaoferowania dłuższego terminu dostawy – oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
Wykonawca może zaoferować skrócenie terminu dostawy przedmiotu zamówienia. Tylko wskazanie krótszego terminu będzie premiowane dodatkowymi punktami.
Tilość punktów uzyskana przez badaną ofertę w oparciu o kryterium termin dostawy (T), wyliczona wg poniższego wzoru:
Najkrótszy oferowany termin dostawy (T) (wyrażony w dniach)
        T= ------------------------------------------------------------------------------------------------- x 20 pkt
                       Oferowany termin dostawy (T) badanej ofercie (wyrażony w dniach)
 
  1. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która nie podlega odrzuceniu, oraz uzyskała najwyższą ilość punktów (P) będących sumą punktów cząstkowych za poszczególne kryteria, wyliczoną wg następującego wzoru:
P = C + T
  1. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
  3. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz z zastrzeżeniem pkt 10 Zaproszenia, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
  5. Zamawiający poprawia w ofercie:
1)     oczywiste omyłki pisarskie,
2)         oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsek­wencji rachunkowych dokonanych popra­wek,
3)         inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
–     niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
11. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, w szczególności w zakresie:
1)         oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków wykonywania zamówienia dostępnych dla Wykonawcy, oryginalności projektu Wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.);
2)         pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.
12.     Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
 
XIII. FINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
Zamówienie finansowane jest ze środków pozyskanych z dotacji celowej z Rządowego    programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2017-2019 – „Aktywna tablica”
 
XIV. WZÓR UMOWY W SPRAWIE NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Wzór umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarty jest w Załączniku nr 5 do Zaproszenia.

Załączniki do Zaproszenia do składania ofert:

Nr załącznika

Tytuł

Załącznik nr 1

Szczegółowy opis techniczny zamówienia

Załącznik nr 2

Formularz oferty

Załącznik nr 3

Formularz cenowy

Załącznik nr 4

Wykaz jednostek organizacyjnych

Załącznik nr 5

Wzór umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego

Załącznik nr 6

Opis asortymentu

 

powrót...
Wersja : 1 2 3 
Informacja wytworzona przez Katarzyna Chojnacka dnia 04.12.2017
Opublikowana przez Radosław Sawicki dnia 05.12.2017. Wygasa 12.12.2017. Odsłon 377, Wersja 2
Początek strony